Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Згідно із ЗУ «Про захист прав споживачів» покупець має право обміняти або повернути товар назад у магазин у період 14 днів. Є 2 випадки повернення та обміну: товарів з браком (неналежної якості) і товари належної якості, які з якоїсь причини не підійшли покупцеві. Обмін і повернення товарів неналежної якості (з браком). Покупець має право повернути товар назад протягом 14 днів з моменту покупки. Для оформлення, потрібно зв'язатися з нами за контактами, вказаними на сторінці «Контакти» і запросити оформлення повернення. Якщо брак підтвердився, ми зробимо Вам повернення коштів або обміняємо на аналогічний товар. Процес обміну або повернення зазвичай займає до 7-ми робочих днів, ми отримуємо товар, висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на картку, вказану в запиті. У такому разі зворотну доставку сплачуємо ми. Обмін і повернення товарів належної якості (за бажанням покупця). До повернення або обміну товарів належної якості приймаються товари, які мають товарний вигляд і збережену заводську упаковку! Покупець має право обміняти або повернути товар назад протягом 14 днів з моменту покупки. Для оформлення повернення товару, потрібно зв'язатися з нами за контактами, вказаними на сторінці «Контакти» і запросити оформлення повернення або обміну. Менеджер підкаже, як відправити товар до нас, і попросить у вас номер картки банку для повернення коштів. Процес обміну або повернення зазвичай займає до 7 робочих днів. Ми отримуємо товар, висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на картку, вказану в запиті. У такому разі зворотну доставку оплачує покупець. Алгоритм дій при обміні або поверненні - Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо ви придбали товар із подарунком при поверненні, необхідно надати весь набір (товар разом із подарунком). - Обмін і повернення товару здійснюється службою доставки 'Нова пошта' Адреса та контактні дані для відправки товару: г. Миколаїв Відділення №21 ФОП Шангар Анна Андріївна +380931070304 Якщо покупець отримав товар з дефектом не повною комплектацією, компанія компенсує витрати на зворотну доставку товару. Якщо покупцеві не сподобався товар, не підійшов розмір, вартість повернення не компенсується. Товар для обміну на замовлення буде відправлено протягом 1-4 робочих після отримання нами Вашого повернення або ми повернемо кошти на вказану картку.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.